Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Stefana Batorego 5
02-591 Warszawa
tel. 222 500 112
Sekretariat.DT@mswia.gov.pl
mswia.gov.pl
Konkurs na aplikację mobilną do wysyłania zgłoszeń alarmowych
organizator:Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji
Konkurs na aplikację mobilną do wysyłania zgłoszeń alarmowych
Z okazji Europejskiego Numeru Alarmowego 112, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłosiło konkurs na aplikację mobilną do wysyłania zgłoszeń alarmowych, w szczególności przez osoby głuche.
Głównym celem konkursu jest zapewnienie osobom niepełnosprawnym dostępu oraz poszerzenie zakresu kanałów łączności do usługi powiadamiania ratunkowego.
Zadaniem uczestników konkursu jest przygotowanie projektu, którego interfejs powinien być dedykowany przede wszystkim dla osób głuchych oraz wyposażony w elementy umożliwiające dokonanie zgłoszenia w sposób dotykowy, tj. piktogramy, rysunki, skróty itp. Aplikacja musi wysyłać zgłoszenia alarmowe w formie wiadomości SMS, przesyłanej na wskazany numer telefonu, a także umożliwiać późniejszą komunikację dwustronną z operatorem numerów alarmowych w centrum powiadamiania ratunkowego. Aplikacja powinna funkcjonować prawidłowo zarówno na telefonach jak i tabletach.
Termin zgłoszenia projektów mija 15 maja 2017 roku. Rozstrzygnięcie nastąpi do 19 czerwca 2017 r. Główną nagrodą jest 30 tys. zł.
Pełna dokumentacja (regulamin oraz specyfikacja) jest dostępna na stronie Organizatora oraz w załącznikach poniżej.
Informacje pochodzą ze strony: mswia.gov.pl
Kontakt
Dokumenty
do pobrania