Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci34
  • absolwenci31
  • doktoranci4
  • naukowcy4
  • inni16
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie8
  • artystyczne18
  • naukowe23
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie37
  • dolnośląskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia13
  • szkoła wyższa1
  • firma11
  • instytucja rządowa5
  • samorząd13
  • inny2
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Mojito Mix&Play

organizator:

.

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
naukowcy
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.08.2009

Konkurs Mojito Mix&Play

Warunki aplikacji

W konkursie mogą brać udział ci wszyscy, którzy przejrzą zdjęcia z ostatnich imprez, wejdą na stronę www.mojito.pl , wrzucą je do zakładki „Twoje zdjęcia” i krok po kroku stworzą swój własny projekt. Na stronie znajduje się specjalna aplikacja, która pozwoli  smontować klip.

Konkurs Mojito Mix&Play podzielony jest na trzy etapy. Po zamknięciu każdego z nich, uruchamiana będzie galeria ze wszystkimi zgłoszonymi klipami, które następnie oceni jury w składzie: Szymon Rogiński (uznany fotograf), Joanna Rechnio (reżyser filmów i teledysków), Kuba Łubniewski (operator filmowy, reżyser teledysków). Jury w każdym etapie wybierze najciekawszy klip i zwycięzcę głównej nagrody.

Nagrodą za drugie i trzecie miejsce jest zestaw do zorganizowania domowej imprezy w rytmach mojito: odtwarzacz mp3 Sony Rolly black, trzy butelki rumu Bacardi Superior oraz zestaw sprzętu barware (pojemnik na lód, shaker, muddler, zestaw 6 szklanek). Dodatkowo autor klipu, który uzyska największą liczbę ciekawych komentarzy, otrzyma odtwarzacz mp3 Sony Rolly black.

Harmonogram konkursu:

  • I etap: 15 czerwca – 5 lipca, podsumowanie 9 lipca
  • II etap: 5 lipca – 26 lipca, podsumowanie 30 lipca
  • III etap: 26 lipca – 16 sierpnia, podsumowanie 20 sierpnia


Informacje pochodzą ze strony: konkursy.studentnews.pl

 

Kontakt

.
.
.