Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci29
  • absolwenci28
  • doktoranci6
  • naukowcy3
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie11
  • artystyczne16
  • naukowe16
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe6
  • ogólnopolskie28
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia8
  • szkoła wyższa2
  • firma9
  • instytucja rządowa6
  • samorząd10
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

organizator:

McKinsey & Company

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2010

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

Konkursu na najlepszą pracę doktorską

Ruszył II edycja konkursu Marketing Dissertation Award 2010 organizowanego wspólnie przez European Marketing Academy (EMAC) i McKinsey & Company. Udział w konkursie mogą wziąć doktoranci wszystkich uniwersytetów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, którzy są autorami pracy z dziedziny marketingu, pod warunkiem, że otrzymali tytuł naukowy w 2009 roku.

Termin nadsyłania prac – 31 stycznia 2010r.

Autorzy trzech najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do finału, który odbędzie się podczas konferencji EMAC zaplanowanej na czerwiec 2010 w Kopenhadze. Podczas tego spotkania finaliści zaprezentują wyniki swoich badań jury składającemu się z profesorów uczelni współpracujących z EMAC oraz Partnerów z Pionu Marketingu i Sprzedaży McKinsey.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.marketing-dissertation-award.eu.

Informacje pochodzą ze strony www.internationalstudentsclub.org.pl

Kontakt

McKinsey & Company
ul. Plac Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
(022) 820 57 10
hubert.gatignon@insead.edu