Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie22
  • studenci72
  • absolwenci71
  • doktoranci11
  • naukowcy8
  • inni38
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie15
  • muzyczne3
  • artystyczne26
  • naukowe38
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe6
  • ogólnopolskie69
  • łódzkie2
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia26
  • szkoła wyższa1
  • firma13
  • instytucja rządowa15
  • samorząd32
  • inny1
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

organizator:

McKinsey & Company

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2010

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

Konkursu na najlepszą pracę doktorską

Ruszył II edycja konkursu Marketing Dissertation Award 2010 organizowanego wspólnie przez European Marketing Academy (EMAC) i McKinsey & Company. Udział w konkursie mogą wziąć doktoranci wszystkich uniwersytetów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, którzy są autorami pracy z dziedziny marketingu, pod warunkiem, że otrzymali tytuł naukowy w 2009 roku.

Termin nadsyłania prac – 31 stycznia 2010r.

Autorzy trzech najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do finału, który odbędzie się podczas konferencji EMAC zaplanowanej na czerwiec 2010 w Kopenhadze. Podczas tego spotkania finaliści zaprezentują wyniki swoich badań jury składającemu się z profesorów uczelni współpracujących z EMAC oraz Partnerów z Pionu Marketingu i Sprzedaży McKinsey.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.marketing-dissertation-award.eu.

Informacje pochodzą ze strony www.internationalstudentsclub.org.pl

Kontakt

McKinsey & Company
ul. Plac Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
(022) 820 57 10
hubert.gatignon@insead.edu