Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie24
  • studenci54
  • absolwenci50
  • doktoranci13
  • naukowcy7
  • inni35
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie19
  • artystyczne28
  • naukowe26
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe10
  • ogólnopolskie52
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia21
  • szkoła wyższa4
  • firma8
  • instytucja rządowa16
  • samorząd21
Wróć do listy

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

organizator:

McKinsey & Company

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2010

Konkurs Marketing Dissertation Award 2010

Konkursu na najlepszą pracę doktorską

Ruszył II edycja konkursu Marketing Dissertation Award 2010 organizowanego wspólnie przez European Marketing Academy (EMAC) i McKinsey & Company. Udział w konkursie mogą wziąć doktoranci wszystkich uniwersytetów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, którzy są autorami pracy z dziedziny marketingu, pod warunkiem, że otrzymali tytuł naukowy w 2009 roku.

Termin nadsyłania prac – 31 stycznia 2010r.

Autorzy trzech najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do finału, który odbędzie się podczas konferencji EMAC zaplanowanej na czerwiec 2010 w Kopenhadze. Podczas tego spotkania finaliści zaprezentują wyniki swoich badań jury składającemu się z profesorów uczelni współpracujących z EMAC oraz Partnerów z Pionu Marketingu i Sprzedaży McKinsey.

Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.marketing-dissertation-award.eu.

Informacje pochodzą ze strony www.internationalstudentsclub.org.pl

Kontakt

McKinsey & Company
ul. Plac Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
(022) 820 57 10
hubert.gatignon@insead.edu