McKinsey & Company
ul. Plac Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
(022) 820 57 10
hubert.gatignon@insead.edu
Konkurs Marketing Dissertation Award 2010
organizator:McKinsey & Company
Konkurs Marketing Dissertation Award 2010
Konkursu na najlepszą pracę doktorską
Ruszył II edycja konkursu Marketing Dissertation Award 2010 organizowanego wspólnie przez European Marketing Academy (EMAC) i McKinsey & Company. Udział w konkursie mogą wziąć doktoranci wszystkich uniwersytetów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, którzy są autorami pracy z dziedziny marketingu, pod warunkiem, że otrzymali tytuł naukowy w 2009 roku.
Termin nadsyłania prac – 31 stycznia 2010r.
Autorzy trzech najlepiej ocenionych prac zostaną zaproszeni do finału, który odbędzie się podczas konferencji EMAC zaplanowanej na czerwiec 2010 w Kopenhadze. Podczas tego spotkania finaliści zaprezentują wyniki swoich badań jury składającemu się z profesorów uczelni współpracujących z EMAC oraz Partnerów z Pionu Marketingu i Sprzedaży McKinsey.
Więcej informacji na temat konkursu można znaleźć na stronie www.marketing-dissertation-award.eu.
Informacje pochodzą ze strony www.internationalstudentsclub.org.pl