Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie20
  • studenci37
  • absolwenci34
  • doktoranci5
  • naukowcy4
  • inni21
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie9
  • artystyczne18
  • naukowe24
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe6
  • ogólnopolskie39
  • dolnośląskie1
  • łódzkie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie2
  • opolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia14
  • szkoła wyższa4
  • firma5
  • instytucja rządowa7
  • samorząd16
  • inny6
Wróć do listy

Konkurs Just Brief na opracowanie kampanii digitalowej

organizator:

PERFORMANTE

Rodzaj:
artystyczne, inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 12.11.2017
wartość nagrody: 10 000 zł

Konkurs Just Brief na opracowanie kampanii digitalowej

Agencja Performante, wraz z mytaxi, przygotowały specjalny konkurs dla studentów i absolwentów (do 26 roku życia) kierunków związanych z marketingiem i reklamą. Zadaniem uczestników konkursu będzie opracowanie kampanii digitalowej na podstawie rzeczywistego briefu dostarczonego przez mytaxi – popularnej aplikacji do zamawiania taksówek.

Najlepsze drużyny liczyć mogą na płatny staż, a zwycięscy na nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. zł i wpisanie zrealizowanej kampanii do portfolio. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 12 listopada 2017 roku.

Agencja tłumaczy, że inspiracją do stworzenia konkursu „Just Brief”, były wyniki badań przedstawione w raporcie See&Say dotyczące branży marketingowej:

To, co rozczarowuje w branży reklamowej potencjalnych młodych pracowników to bardzo niska w ocenie młodych inkluzywność branży. Zdaniem uczestników przeglądu See&Say świat agencji reklamowych i w ogóle branża kreatywna to szczelnie zamknięty hermetyczny krąg, do którego nie wiadomo jak się dostać. To stanowi dla nich poważną barierę w aktywnym poszukiwaniu pracy.

Uczestnicy konkursu „Just Brief” połączeni zostaną w pięcioosobowe zespoły. Mogą liczyć na pomoc i wsparcie merytoryczne ze strony przydzielonych im mentorów z agencji Performante.

Przebieg konkursu „Just Brief”
Konkurs składa się z kilku etapów, odbywających się w siedzibie firmy.

  • Etap pierwszy to warsztat strategiczny połączony z briefingiem oraz samodzielna praca drużyn nad strategią kampanii.
  • Etap drugi to przygotowanie prezentacji, po uprzednich konsultacjach lub wsparciu ze strony specjalistów Performante.
  • Finał polega na przedstawieniu wypracowanych kampanii przed jury, w skład którego wejdą: przedstawiciele Performante, mytaxi oraz Business Insider Polska.

Zadaniem jury będzie wybranie jednej zwycięskiej grupy. Otrzyma ona 10 tys. złotych i szansę na zrealizowanie kampanii.

Wszyscy uczestnicy mają szansę na otrzymanie propozycji płatnych praktyk w Performante, mytaxi lub Business Insider Polska.

Informacje pochodzą ze strony: justbrief.pl

Kontakt

PERFORMANTE SP. Z O.O.
ul. Koszykowa 61
00-667 Warszawa
tel. 735 989 064
JUSTBRIEF@PERFORMANTE.COM
justbrief.pl