Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie28
  • studenci77
  • absolwenci77
  • doktoranci15
  • naukowcy11
  • inni31
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne2
  • literackie14
  • artystyczne23
  • naukowe49
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie77
  • łódzkie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia28
  • szkoła wyższa9
  • firma6
  • instytucja rządowa16
  • samorząd27
  • inny3
Wróć do listy

Konkurs im. prof. R. Głowackiego na pracę z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

organizator:

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.10.2023

Konkurs im. prof. R. Głowackiego na pracę z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

Prezes Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu ogłasza IX ogólnopolski konkurs im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską/licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

W konkursie mogą brać udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu lub konsumpcji oraz w 2023 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy.

Prace konkursowe razem z wymaganymi dokumentami należy przesyłać na adres kontakt@pntm.pl do 31 października 2023 roku.

Zwycięzca konkursu w kategorii najlepsza praca magisterska otrzyma nagrodę w wysokości 1000 PLN, a w kategorii najlepsza praca licencjacka w wysokości 600 PLN.

Informacje pochodzą ze strony: pntm.pl

A po więcej konkursów naukowych zapraszamy do naszej bazy!

Wspieraj nas w serwisie Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!

Kontakt

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
ul. Powstańców Wielkopolskich 16
61-895 Poznań
tel. 61 854 37 73
kontakt@pntm.pl
pntm.pl