BIGRAM
ul. Cybernetyki 7
02-677 Warszawa
info@gmcpoland.pl
www.gmcpoland.pl
Konkurs Global Management Challenge 2009
organizator:BIGRAM
Konkurs Global Management Challenge 2009
Warunki aplikacji
X edycja konkursu Global Management Challenge 2009
W konkursie moga wziąć udział managerowie i studenci (2- 5 rok). Konkurs ma formę symulacji biznesowych, które sprawdzają umiejętności planowania strategicznego oraz zespołowego podejmowania decyzji uczestników.
Aby uczestniczyć w zawodach należy zebrać 3-5 osobowy zespół i zarejestrować go na stronie internetowej www.gmcpoland.pl.
Uczestnicy konkursu będą musieli poprowadzić wirtualną firmę w symulowanej rzeczywistości rynkowej. Na podstawie regularnie otrzymywanych informacji o potencjale przedsiębiorstwa, uczestnicy będą musieli opracować i wdrożyć własną strategię rynkową tak, by akcje firmy osiągnęły jak najwyższą wartość.
Zwycięska drużyna będzie reprezentowała Polskę na Finałach Światowych i otrzyma zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego. Wicemistrzowie będą mogli uczestniczyć w seminarium z cyklu „Autorytety”, którego prelegentami byli już m. in.: prof. Philip Kotler oraz prof. Robert Cialdini.
Zespoły studenckie mogą zgłaszać się do 31 marca 2009, a firmowe do 20 kwietnia.
Informacje pochodzą ze strony www.gmcpoland.pl