Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci24
  • absolwenci23
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni15
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie7
  • muzyczne1
  • artystyczne13
  • naukowe15
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe5
  • ogólnopolskie23
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa2
  • firma9
  • instytucja rządowa4
  • samorząd7
  • inny1
Wróć do listy

Konkurs Global Management Challenge 2009

organizator:

BIGRAM

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.10.2010

Konkurs Global Management Challenge 2009

Warunki aplikacji

X edycja konkursu Global Management Challenge 2009

W konkursie moga wziąć udział managerowie i studenci (2- 5 rok). Konkurs ma formę symulacji biznesowych, które sprawdzają umiejętności planowania strategicznego oraz zespołowego podejmowania decyzji uczestników.

Aby uczestniczyć w zawodach należy zebrać 3-5 osobowy zespół i zarejestrować go na stronie internetowej www.gmcpoland.pl.

Uczestnicy konkursu będą musieli poprowadzić wirtualną firmę w symulowanej rzeczywistości rynkowej. Na podstawie regularnie otrzymywanych informacji o potencjale przedsiębiorstwa, uczestnicy będą musieli opracować i wdrożyć własną strategię rynkową tak, by akcje firmy osiągnęły jak najwyższą wartość.

Zwycięska drużyna będzie reprezentowała Polskę na Finałach Światowych i otrzyma zaproszenie na studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego. Wicemistrzowie będą mogli uczestniczyć w seminarium z cyklu „Autorytety”, którego prelegentami byli już m. in.: prof. Philip Kotler oraz prof. Robert Cialdini.

Zespoły studenckie mogą zgłaszać się do 31 marca 2009, a firmowe do 20 kwietnia.

Informacje pochodzą ze strony www.gmcpoland.pl

 

Kontakt

BIGRAM
ul. Cybernetyki 7
02-677 Warszawa

info@gmcpoland.pl
www.gmcpoland.pl