Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie29
  • studenci79
  • absolwenci79
  • doktoranci16
  • naukowcy11
  • inni31
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie14
  • muzyczne2
  • artystyczne23
  • naukowe52
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie80
  • łódzkie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia29
  • szkoła wyższa10
  • firma8
  • instytucja rządowa17
  • samorząd27
  • inny3
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

organizator:

Filharmonia Narodowa

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 07.09.2011

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

Celem konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej, które pozwolą na zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji.

Konkurs ma charakter ogólnopolski i skierowany jest do projektantów i firm projektowych. Składa się z trzech etapów.

  • Etap I – zbieranie portfolio
  • Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji
  • Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF na adres: konkurs@filharmonia.pl, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki broszury) dla instytucji kultury, w terminie określonym w harmonogramie.

Nagrody:

  • wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1500 zł brutto dla każdego uczestnika
  • wynagrodzenie dla zwycięzcy w etapie III – 15000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)

Informacje pochodzą ze strony www.filharmonia.pl

Kontakt

Filharmonia Narodowa
ul. Jasna 5
00-950 Warszawa

konkurs@filharmonia.pl
www.filharmonia.pl