Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie23
  • studenci53
  • absolwenci49
  • doktoranci12
  • naukowcy7
  • inni34
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie15
  • muzyczne3
  • artystyczne27
  • naukowe24
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie57
  • międzynarodowe2
  • podlaskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia14
  • szkoła wyższa3
  • firma11
  • instytucja rządowa13
  • samorząd21
  • inny1
Wróć do listy

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

organizator:

Filharmonia Narodowa

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 07.09.2011

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

Celem konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej, które pozwolą na zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji.

Konkurs ma charakter ogólnopolski i skierowany jest do projektantów i firm projektowych. Składa się z trzech etapów.

  • Etap I – zbieranie portfolio
  • Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji
  • Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF na adres: konkurs@filharmonia.pl, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki broszury) dla instytucji kultury, w terminie określonym w harmonogramie.

Nagrody:

  • wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1500 zł brutto dla każdego uczestnika
  • wynagrodzenie dla zwycięzcy w etapie III – 15000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)

Informacje pochodzą ze strony www.filharmonia.pl

Kontakt

Filharmonia Narodowa
ul. Jasna 5
00-950 Warszawa

konkurs@filharmonia.pl
www.filharmonia.pl