Filharmonia Narodowa
ul. Jasna 5
00-950 Warszawa
konkurs@filharmonia.pl
www.filharmonia.pl
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne
II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji
organizator:Filharmonia Narodowa
Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków:
07.09.2011
II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji
Celem konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej, które pozwolą na zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji.
Konkurs ma charakter ogólnopolski i skierowany jest do projektantów i firm projektowych. Składa się z trzech etapów.
- Etap I – zbieranie portfolio
- Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji
- Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji
Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF na adres: konkurs@filharmonia.pl, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki broszury) dla instytucji kultury, w terminie określonym w harmonogramie.
Nagrody:
- wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1500 zł brutto dla każdego uczestnika
- wynagrodzenie dla zwycięzcy w etapie III – 15000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)
Informacje pochodzą ze strony www.filharmonia.pl