Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie18
  • studenci53
  • absolwenci53
  • doktoranci11
  • naukowcy9
  • inni16
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie7
  • muzyczne2
  • artystyczne13
  • naukowe41
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie58
  • międzynarodowe1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • pomorskie1
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia18
  • szkoła wyższa7
  • firma8
  • instytucja rządowa15
  • samorząd16
  • inny3
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

II edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery

organizator:

Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.09.2015

II edycja Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską z Wiedzy o Mediach Medi@stery

Ogólnopolski Konkurs Medi@stery został zainicjowany w celu promowania najwybitniejszych prac absolwentów magisterskich studiów dziennikarskich. Zgodnie z  ideą zawartą w nazwie, Medi@stery mają zbierać wyróżniające się rozprawy poświęcone problematyce medioznawczej, by torować drogę indywidualnym, twórczym i merytorycznie wartościowym dokonaniom. Pragnieniem organizatorów jest by przedstawione w konkursie prace były dla laureatów przepustką do świata mediów, zarówno gdyby chcieli oni być jego doskonałymi przedstawicielami, wnikliwymi badaczami czy krytycznymi obserwatorami. Tym samym ukryte w nazwie media odnoszą się nie tylko do mediów jako nośników będących przedmiotem badania, ale same mają stać się trampoliną dla dalszych zawodowych dokonań młodych medioznawców. Taki status przyznaje Medi@sterom Gdańsk – Miasto Przyszłości, kolebka konkursu i port, z którego laureaci mają wyruszyć w podróż do medialno-naukowego świata.
Medi@stery to ogólnopolski konkurs na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach złożoną na kierunkach studiów dziennikarskich. Podejmowana przez autorów problematyka może dotyczyć wszystkich wchodzących w skład medioznawstwa subdyscyplin.
Informacje pochodzą ze strony: www.mediastery.ug.edu.pl

Kontakt

Instytut Filozofii, Socjologii i Dziennikarstwa Uniwersytetu Gdańskiego
ul. Jana Bażyńskiego 4
80-952 Gdańsk
tel. 58 523 44 05
ifis@ug.edu.pl
wns.ug.edu.pl