Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie14
  • studenci31
  • absolwenci29
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni20
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie8
  • sportowe1
  • artystyczne18
  • naukowe17
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe5
  • ogólnopolskie31
  • mazowieckie1
  • pomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa2
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia7
  • szkoła wyższa3
  • firma10
  • instytucja rządowa6
  • samorząd9
  • inny1
Wróć do listy

IAA Dentsu Global Student Poster Competition – II edycja Światowego Konkursu Plakatu dla studentów

organizator:

Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 01.03.2010

IAA Dentsu Global Student Poster Competition – II edycja Światowego Konkursu Plakatu dla studentów

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA wraz z agencją reklamową Dentsu Inc. ogłosiły rozpoczęcie drugiej edycji Światowego Konkursu Plakatu dla studentów – IAA Dentsu Global Student Poster Competition.

Celem konkursu jest wsparcie Organizacji Narodów Zjednoczonych w sprawie przeciwdziałania zmianom klimatycznym. Tematem przewodnim tegorocznego konkursu jest różnorodność biologiczna. Bioróżnorodność obejmuje zróżnicowanie genów, gatunków i ekosystemów, które tworzą życie na ziemi. Dotyczy zwierząt i roślin, które wymierają w alarmującym tempie. Rok 2010 uznany został przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Różnorodności Biologicznej, a celem przedsięwzięcia jest podniesienie świadomości tego zagadnienia i jego znaczenia dla planety. Więcej informacji dotyczących zmian klimatycznych oraz Międzynarodowego Roku Bioróżnorodności można znaleźć na stronie www.cbd.int

Konkursowym zadaniem dla studentów jest zaprojektowanie plakatu podnoszącego świadomość społeczeństwa na temat bioróżnorodności. Głównym założeniem jest stworzenie loga, które używane będzie w promowaniu tej akcji na całym świecie. Obowiązującym językiem konkursu jest angielski.

Warunki uczestnictwa:

1. Prace mogą nadsyłać studenci uczelni artystycznych oraz kierunku reklama i komunikacja marketingowa.
2. Formularze i warunki uczestnictwa są dostępne na stronie internetowej www.iaaglobal.org
3. Konkurs ma zasięg ogólnoświatowy.
4. Termin nadsyłania prac mija 1 marca 2010 r.
5. Lista zwycięzców z poszczególnych kontynentów (Azja i Pacyfik, Europa, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód, Afryka i USA/Kanada) zostanie przekazana do światowego jury, które wyłoni głównego zwycięzcę w maju 2010 r.

Trzy najlepsze prace wystawione zostaną na międzynarodowych wystawach m. in. Światowym Kongresie IAA w Moskwie w maju 2010 oraz na Festiwalu Reklamy Cannes Lions.
W skład regionalnego i światowego jury wchodzą dyrektorzy kreatywni i eksperci ze świata reklamy, którym przewodzi Tham Khai Meng, Worldwide Creative Director i Prezes, WW Creative Rady, Ogilvy i Mather Worldwide.
Nagrodzone prace zostaną przedstawione na plakatach, pocztówkach, książkach, kalendarzach i innych materiałach informacyjnych podczas światowych wystaw.
Konkurs plakatu razem z IAA Inter Ad jest filarem programu IAA Profesjonalny Rozwój i został stworzony dla studentów w celu sprawdzenia ich umiejętności w rzeczywistych, branżowych wyzwaniach.

Informacje pochodzą ze strony: www.iaa.org.pl

Kontakt

Miedzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce
Pl. Defilad 1 lok.27.12
00-901 Warszawa
(022) 621 18 52
biuro@iaa.org.pl
www.iaa.org.pl