Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie19
  • studenci37
  • absolwenci34
  • doktoranci5
  • naukowcy4
  • inni21
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie9
  • muzyczne1
  • artystyczne18
  • naukowe23
  • inne3
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe5
  • ogólnopolskie39
  • dolnośląskie1
  • łódzkie1
  • małopolskie2
  • mazowieckie2
  • opolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • śląskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia13
  • szkoła wyższa4
  • firma5
  • instytucja rządowa7
  • samorząd16
  • inny6
Wróć do listy

Henkel Innovation Challenge

organizator:

Henkel

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 10.12.2014

Henkel Innovation Challenge

Studenci z 28 krajów świata, w tym Polski, którzy mają wizjonerskie pomysły na „produkty i technologie przyszłości” mogą zgłaszać je do ósmej edycji konkursu Henkel Innovation Challenge. Czas zgłoszeń upływa 10 grudnia. Na najlepszych czeka wycieczka dookoła świata.
W konkursie Henkel Innovation Challenge mogą wziąć udział studenci dowolnych uczelni i kierunków studiów z 28 krajów, również z Polski.
Zadaniem uczestników jest stworzenie dwuosobowego zespołu i opracowanie koncepcji produktu dla jednego z trzech sektorów działalności firmy – kosmetyków, środków piorących i czystości oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Zespoły muszą zidentyfikować wyzwania i trendy rynkowe w 2050 roku oraz opracować pomysły zgodne ze strategią zrównoważonego rozwoju Henkla. Na rejestrację innowacyjnego projektu, na stronie www.henkelchallenge.com, mają czas do 10 grudnia 2014 r.
Następnie będą musiały przekonać do swojego pomysłu jury złożone z menedżerów firmy. Najlepsi wezmą udział w międzynarodowym finale, który odbędzie się w Wiedniu wiosną 2015 r. Zwycięski zespół otrzyma bilet na podróż dookoła świata o wartości 10 tys. euro. Zespoły, które zajmą drugie i trzecie miejsce również otrzymają vouchery podróżne. Wszystkie trzy zespoły będą miały okazję osobiście spotkać się z dyrektorem generalnym Henkla i zaprezentować swoje innowacyjne koncepcje.
Uczestnicy otrzymają podczas konkursu kompleksowe wsparcie, poczynając od etapu przygotowań do polskiego finału. Każda finałowa drużyna, zarówno w etapie krajowym jak i międzynarodowym, będzie korzystała z merytorycznego wsparcia doświadczonego menedżera. Każdy zespół będzie mógł też skorzystać z materiałów edukacyjnych i seminariów internetowych.
Zwycięsku duet otrzyma w nagrodę bilet na podróż dookoła świata o wartości 10 000 euro.
Informacje pochodzą ze strony: www.henkelchallenge.com

Kontakt