Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie20
  • studenci46
  • absolwenci43
  • doktoranci12
  • naukowcy7
  • inni29
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie12
  • muzyczne2
  • artystyczne25
  • naukowe20
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie50
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia10
  • szkoła wyższa2
  • firma12
  • instytucja rządowa11
  • samorząd18
  • inny1
Wróć do listy

Global Management Challenge

organizator:

GMC Poland

Rodzaj:
naukowe, inne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.11.2017

Global Management Challenge

Global Management Challenge to rozbudowana symulacja biznesowa, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe. Drużyny podczas zmagań wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku.

Projekt organizowany jest od 1980 roku, w formie ogólnokrajowych konkursów on-line w blisko 40 krajach. Na całym świecie inicjatywa zgromadziła już ponad pół miliona uczestników.
W Polsce, od 2000 roku, w symulacji GMC uczestniczyło już ponad 25 tysięcy osób z firm oraz uczelni z całej Polski. Organizowane przez BIGRAM polskie edycje konkursu są jednymi z największych na świecie.

GMC to konkurs na bazie symulacji komputerowej stworzonej dla biznesu, w której zespoły (3-5 osób) zarządzają firmami i konkurują z innymi na wirtualnym rynku. Drużyny pracownicze mogą tworzyć pracownicy różnych działów/specjalizacji, co dodatkowo sprzyja wymianie wiedzy i poszerza zakres zainteresowań uczestników.
GMC w zaawansowanym programie szkoleniowym wykorzystał element grywalizacji, będący w uproszczeniu wykorzystaniem mechanizmów związanych z grami, w sytuacjach i dziedzinach niebędących grami.

Symulacja prowadzona jest w formie konkursu. W każdej krajowej edycji wyłaniany jest jeden zwycięzca następnie reprezentujący kraj na finałach światowych. Mamy więc tutaj element typowej rywalizacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami, „grającymi” na tych samych zasadach o osiągniecie jednego celu.

Rozgrywka nie jest toczona indywidualnie przez każdy zespół. Drużyny podzielone są na grupy w ramach których rywalizują o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Decyzje jednej drużyny mają wpływ na konkurentów z grupy przez co zachodzi pełna interakcja pomiędzy uczestnikami. Przekłada się to na duże zaangażowanie emocjonalne a te z kolei potęguje przyswajaną wiedzę i motywuje graczy do pracy nad symulatorem i poprawiania wyników swojej wirtualnej firmy.

GMC Poland zyskał uznanie i jest rozpoznawalny m.in jako efektywne narzędzie rozwojowe, integracyjne wśród firm różnych branż i wielkości (w Polsce już ponad 300 firm). Innowacyjność i wykorzystane mechanizmy sprawiają że GMC znajduje również szerokie zastosowanie jako narzędzie rekrutacji młodych talentów (sponsorowanie zespołów studenckich), rozwoju umiejętności, czy też zdobywania praktyki menedżerskiej.

Rejestracja zespołów studenckich do 18. edycji konkursu GMC Poland 2017/2018 potrwa do 30 listopada 2017r.

Aby ubiegać się o zakwalifikowanie do (bezpłatnego) udziału w konkursie drużyny studenckie są zobowiązane do:

1) wypełnienia formularza rejestracyjnego on-line do 30 listopada 2017

2) wysłania aplikacji w pliku excel, (uzupełnionej przez wszystkich członków zespołu!) na adres: rejestracja@gmcpoland.pl, w tytule wiadomości wpisując: „Aplikacja – nazwa zespołu”.

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego oraz przesłaniu aplikacji excel zespół zostanie zarejestrowany w procesie selekcji do konkursu.

Organizatorzy wspólnie ze Sponsorami wybiorą najciekawsze i najbardziej obiecujące drużyny studenckie, które zostaną zakwalifikowane do ogólnopolskiej rywalizacji w konkursie GMC Poland 2017/2018.

Informacje pochodzą ze strony: gmcpoland.pl

Kontakt

GMC Poland


tel. 22 646 94 94
info@gmcpoland.pl
gmcpoland.pl