Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie19
  • studenci60
  • absolwenci61
  • doktoranci12
  • naukowcy9
  • inni34
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie13
  • muzyczne4
  • sportowe1
  • artystyczne28
  • naukowe34
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie66
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia24
  • szkoła wyższa5
  • firma10
  • instytucja rządowa5
  • samorząd29
  • inny4
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

EUROPRIX- nagroda dla wybitnie uzdolnionych

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 30.06.2009

EUROPRIX- nagroda dla wybitnie uzdolnionych

Warunki aplikacji

EUROPRIX to europejski konkurs dla wybitnych studentów i młodych twórców w dziedzinie multimediów. Nagradza innowacyjne projekty w dziedzinie e-contentu i designu. W konursie mogą uczestniczyć:

  • studenci, młodzi twórcy i producenci multimedialni poniżej 30 roku życia.
  • obywatele 27 krajów członkowskich UE, państw nmalezacych do EFTA, Chorwacja, Izrael i Turcja
  • kreatwyne osoby pracujące nad nieprzeciętnie innowacyjnymi projektami.
Projekty można zgłaszać w następujących kategoriach oraz w jednej kategorii specjalnej:

  • Broadband/ online – wszystkie treści i zawartości internetowe, szczególnie te wykazujące potencjalne możliwości szerokopasmowe, wykazujące się wysokim stopniem interaktywności, globalnym powiązaniem i natychmiastowym komunikowaniem się;-ˇ Offline/ DVD – projekty multimedialne opowiadające historię w sposób emocjonalny, ekspresyjny i bogaty medialnie;
  • Mobile content – innowacyjne treści i aplikacje koncentrujące się na nowych rozwiązaniach medialnych;
  • Gry – tętniące życiem, szybko reagujące, angażujące użytkowników;
  • Interaktywna telewizja –
  • Interaktywne grafiki komputerowe – atrakcyjnie wizualnie treści kuszące użytkownika do zagłębienia się w wirtualny świat;
  • Content tools i interface design – systemy i narzędzia zarządzania zwartością oraz technologiczne innowacje dotyczące nowych sposobów projektowania.
  • Cyfrowe Video i animacje – cykliczne wydania i nowe wirtualne odkrycia wykorzystujące technologie cyfrowe i innowacyjne metody.

Kryteria oceny

  • produkt, projekt lub aplikacja oraz interfejs użytkownika moga byc opisane w  każdym z oficjalnych języków używanych w krajach biorących udział w koniursie. jednak wszystkie informacje związne z rejestracją w konkursie musza byc po angielsku
  • wszystkie zgłoszenia  – produkty i aplikacje – muszą byc kompletne. Wersje robocze, demonstracyjne czy niedokończone prototypy nie będą akceptowane. Składana aplikacja lub produkt muszą być ukończone w roku 2007 lub 2008.
  • każdy projekt może być złożony tylko w jednej kategorii. Wszystkie zgłoszenia są automatycznie rejestrowane.

 

EUROPRIX Top Talent Office
c/o ICNM International Center for New Media
Moosstrasse 43a
A-5026 Salzburg
tel.+43 662 630408
fax.+43 662 630408-22
e-mail: office@europrix.org
www.europrix.org

Kontakt

.
.
.