Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie28
  • studenci82
  • absolwenci84
  • doktoranci26
  • naukowcy20
  • inni57
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne2
  • literackie21
  • artystyczne34
  • naukowe37
  • inne4
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie86
  • mazowieckie2
  • podlaskie2
  • pomorskie1
  • śląskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia31
  • szkoła wyższa6
  • firma19
  • instytucja rządowa18
  • samorząd24
  • inny1
Wróć do listy

Campus Freak Foto Fest

organizator:

Euromark Polska S.A.

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.01.2011

Campus Freak Foto Fest

Podstawowym warunkiem udziału w Konkursie jest przysłanie zdjęcia lub filmu konkursowego osoby lub zdarzenia, przy czym przynajmniej jedna osoba na zdjęciu/filmie musi mieć na sobie minimum jeden produkt marki „Campus”. Zdjęcia statyczne (sesyjne) nie będą akceptowane do udziału w Konkursie. Uczestnik Konkursu może wysłać nie ograniczoną ilość zgłoszeń konkursowych.

Uczestnik Konkursu, w celu wzięcia udziału w Konkursie, zobowiązany jest do wypełnienia zgłoszenia konkursowego i zamieszczenia zdjęcia/filmu na stronie umieszczonej pod jednym z adresów www: www.campus.com.pl, www.campusfreakfotofest.pl, www.campusfff.pl, www.campusfotofest.pl.

Uczestnik Konkursu wypełniając zgłoszenie, udziela nieodpłatnej licencji na korzystanie ze zdjęć/filmów biorących udział w Konkursie Organizatorowi Konkursu na całym świecie, na następujących polach eksploatacji:

  • Uczestnik Konkursu wypełniając zgłoszenie, udziela zgody na rozpowszechnianie swojego wizerunku znajdującego się na zdjęciu/filmie, oświadcza, że posiada prawo do wykorzystywania wizerunku osób trzecich będących na zdjęciach/filmach zgłoszonych przez autora do konkursu na czas nieokreślony w dowolnej formie w szczególności w publikacjach drukowanych i elektronicznych, materiałach handlowych, a także w celach reklamowych.
  • w zakresie utrwalania i zwielokrotnienia zdjęć/filmów – wytwarzanie każda techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową (w tym m.in. CD-ROM-y, DVD, nośniki magnetooptyczne, poprzez druk oraz urządzenia elektroniczne)
  • w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których zdjęcie/film utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy
  • wprowadzanie do pamięci komputera
  • prawo do trwałego lub czasowego zwielokrotniania w całości lub części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, prawo do przystosowania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
  • prawo do publicznego rozpowszechniania, w tym najmu, dzierżaw, użyczenia oryginału lub kopii zdjęć/filmów, w zakresie rozpowszechniania zdjęć/filmów w sposób inny niż określony powyżej – publiczne udostępnianie zdjęć/filmów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym
  • prawo do wykorzystywania w każdy sposób i w każdej formie w Internecie, i innej sieci komputerowej
  • wykorzystanie w sieciach wszelkiego rodzaju telefonii i videofonii, w tym stacjonarnej i komórkowej
  • zezwalanie na wykonywania zależnych praw autorskich

Nagrodami w Konkursie głównym na najbardziej szalone zdjęcie/film jest:

  • wyjazd do AQustrii dla dwóch osób
  • aparat Canon EOS 60D
  • 2 aparaty PowerShot S95
  • 10 toreb Wally 40
  • 25 plecaków Semon 40
  • 50 czaek Campi
  • 100 portfeli Mango

Nagrodami w konkursie na kreatywne zdjęcie/film z produktem marki Campus jest:

  • nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł
  • 2 aparaty Canon PowerShot S95
  • 10 toreb Wally 40
  • 25 plecaków Semon 40
  • 50 czapek Campi
  • 100 portfeli Mango

Konkurs podzielony zostanie na kategorie fotografia/film oraz dwa tematy:

  • kategoria foto/film freak foto – najbardziej szalone freakowe zdjęcie/film
  • kategoria foto/film najbardziej kreatywne zdjęcie/film z produktem marki Campus

Zwycięskie zdjęcia w poszczególnych kategoriach zostaną wybrane poprzez głosowanie w internecie oraz głosowanie członków jury. O zwycięstwie decyduje liczba oddanych na zdjęcie głosów. Głosy uzyskane w internecie stanowić będą 70% całkowitej liczby głosów potrzebnych do uzyskania nagrody, pozostałe 30% stanowić będą głosy jury w składzie: przedstawiciel marki Campus, przedstawiciele firm wspierających Konkurs.

Jury oceniać będzie prace pod kątem:

  • zgodności zdjęć z zadanymi wytycznymi konkursu
  • kreatywności zdjęć oraz walorów artystycznych
  • oryginalności i niepowtarzalności zdjęć
  • fantazji i szaleństwa zamkniętego w fotografii

Zwycięzcy Konkursu zostaną wybrani do dnia 15 lutego 2011 r. i poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

Informacje pochodzą ze strony www.campusfreakfotofest.pl

Kontakt

Euromark Polska S.A.
ul. Modlińska 244 A
03-152 Warszawa
tel.: (22) 504 18 60
sekretariat@euromark.pl
www.euromark.pl