Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie20
  • studenci46
  • absolwenci43
  • doktoranci12
  • naukowcy7
  • inni29
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne2
  • literackie12
  • artystyczne25
  • naukowe20
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe2
  • ogólnopolskie50
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia10
  • szkoła wyższa2
  • firma12
  • instytucja rządowa11
  • samorząd18
  • inny1
Wróć do listy

Breast Friends – Przyjaciele od Piersi

organizator:

Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.11.2010

Breast Friends – Przyjaciele od Piersi

Ruszyła czwarta edycja kampanii Breast Friends – Przyjaciele od Piersi organizowanej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche, Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerię Maruna. Tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie.

Zadanie konkursowe polega na wykonaniu w dowolnej technice i z dowolnych materiałów projektu wykorzystania logotypu kampanii  (różowo-pomarańczowej wstążeczki Breast Friends) – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było użytkować i/lub nosić przy sobie. Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach:
a) użytkowa (przedmioty służące do codziennego użytku)
b) artystyczna (biżuteria, ozdoby)

Termin składania prac mija 20 listopada 2010 roku.

Prace będzie oceniać Jury w składzie:

* Elżbieta Kozik, Prezes Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum
* Monika Popowicz, Prezes Fundacji „Ogród Nadziei”
* Prof. Ksawery Piwocki, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
* Gosia Grodzka, Galeria Maruna
* Anna Mazurkiewicz, dziennikarka i pisarka
* Anna Żur, Communications Manager Roche Polska

Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego grudniowego spotkania w siedzibie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum. Wszystkie prace przesłane na konkurs zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej rozrywki, filmu, muzyki i teatru.

Użytkowe wykorzystanie logotypu ma być wyrazem wsparcia dla chorych, ale co najważniejsze – ma przypominać, że istnieje wiele typów nowotworów – w tym HER2 dodatni i HER2 ujemny rak piersi, z których każdy przebiega w inny sposób. Wiedza o tym, na jaki rodzaj raka choruje kobieta pozwala zastosować odpowiednią do danego przypadku terapię, znacznie zwiększając tym samym szansę chorej na przeżycie i wyleczenie.

Informacje pochodzą ze strony www.amazonki.org.pl

Kontakt

Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum
ul.Roentgena 5
02-781 Warszawa
tel. (22) 546 25 86 lub (22) 546 28 97
amazonki@free.ngo.pl
www.amazonki.org.pl