Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie13
  • studenci29
  • absolwenci27
  • doktoranci5
  • naukowcy2
  • inni19
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne1
  • literackie7
  • sportowe1
  • artystyczne16
  • naukowe15
  • inne1
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie29
  • międzynarodowe3
  • mazowieckie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia5
  • szkoła wyższa3
  • firma9
  • instytucja rządowa6
  • samorząd9
Wróć do listy

ArtZept 2010 – konkurs dla młodych talentów

organizator:

ZEPTER INTERNATIONAL Brid Marketing

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/ms/single-konkurs.php on line 76
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 15.10.2010

ArtZept 2010 – konkurs dla młodych talentów

Zepter International ogłasza siódmą edycję międzynarodowego konkursu wzornictwa ARTZEPT 2010.

Od momentu powstania tj. 2004 roku, konkurs Artzept cieszy się rosnącym zainteresowaniem i zdobył już prestiż. Obecnie nagroda w tym konkursie uznawana jest za jedną z najważniejszych nagród w dziedzinie wzornictwa na świecie. Artzept został stworzony przez filantropkę Madlenę Zepter, która pragnie w ten sposób realizować swoją pasję, którą jest sztuka. Jej głównym celem jest wspieranie kreatywności, dostarczanie inspiracji i pomaganie młodym talentom. Konkurs ma również na celu wyszukanie młodych talentów, z pomysłów których może czerpać firma Zepter. Dumą i znakiem rozpoznawczym firmy Zepter jest najwyższej jakości design produktów dostępnych w 5 Brandach – Medical, Cosmetics, Luxury, Home Art i Home Care, które produkuje i dystrybuuje, realizując w ten sposób wizje założyciela firmy, Philipa Zeptera. Produkty Zepter, są nie tylko funkcjonalne, ale także pozytywnie wpływają na zmianę stylu życia konsumenta, dzięki czemu są elementem promocji zdrowego stylu życia. Zepter, dłuższe, zdrowsze i bardziej szczęśliwe życie – to cel, do którego dąży firma i realizuje go przy współpracy ze światowej sławy projektantami – począwszy od modernistów aż do najbardziej ekstrawaganckich projektantów wzornictwa przemysłowego.

Konkurs otwarty jest dla młodych talentów z całego świata. Projektanci biorący udział w konkursie muszą złożyć własne prace do dnia 15 października 2010. Prace powinny być zainspirowane tematem tegorocznego konkursu: „PATERA NA OWOCE”

Prace muszą obowiązkowo mieć formę patery na nóżce, służącej do przechowywania i eksponowania owoców. Projekty pater bez nóżki nie zostaną dopuszczone do konkursu. Prace konkursowe powinny być oryginalne, a każdy projekt powinien być opatrzony podpisem artysty. Projekty powinny być funkcjonalne, a także interesujące z punktu widzenia artystycznego i estetycznego.
Prace konkursowe powinna cechować innowacyjność, a także powinny być wykonane w duchu troski o środowisko (ekologiczne).

Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z wybitnych artystów. Wśród nich znajdują się dyrektor sztuki Artzept’u Gordana Biba Markovic, historyk sztuki i krytyk artystyczny, profesor Borek Sipek, dyrektor sztuki Carlo Magnoli i projektant przemysłowy Bendik Torvin.

Nagrody dla zwycięzców to:

  • nagroda główna: 10 000 €
  • druga nagroda: Produkty firmy Zepter o wartości 4 000 €
  • trzecia nagroda: Produkty firmy Zepter o wartości 3000 €

Ceremonia rozdania nagród odbędzie się w Mediolanie, we Włoszech w listopadzie 2010 r.
Prace projektantów biorących udział w konkursie będą wystawiane na objazdowej wystawie zorganizowanej przez Zepter International. Wystawa ta obejmie największe miasta na świecie i będzie prezentowana w Katalogu Wystaw.

Szczegółowe informacje dotyczące konkursu wraz z regulaminem znajdują się na stronach www.zepter.pl oraz www.artzept.com.

Informacje pochodzą ze strony www.zepter.pl

Kontakt

ZEPTER INTERNATIONAL Brid Marketing
Via Sibilla Aleramo 13
20092 Cinisello Balsamo, Italy