Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie22
  • studenci72
  • absolwenci71
  • doktoranci11
  • naukowcy8
  • inni38
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie15
  • muzyczne3
  • artystyczne26
  • naukowe38
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie69
  • międzynarodowe6
  • łódzkie2
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • mazowieckie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia26
  • szkoła wyższa1
  • firma13
  • instytucja rządowa15
  • samorząd32
  • inny1
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

7. edycja konkursu na pracę magisterską z wiedzy o mediach Medi@stery

organizator:

Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
absolwenci, doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.11.2020

7. edycja konkursu na pracę magisterską z wiedzy o mediach Medi@stery

Już po raz siódmy rusza kolejna edycja ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach Medi@stery. Prace można zgłaszać do 20 listopada 2020 r.

Medi@stery to ogólnopolski konkurs kierowany do absolwentów studiów magisterskich obejmujących nauki o komunikacji społecznej i mediach. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszej pracy magisterskiej z zakresu wiedzy o mediach, łączenie interdyscyplinarnej wiedzy praktyką oraz wyróżnienie najlepszych studentów.

Organizatorzy konkursu przewidują trzy główne nagrody:

1) Autor pracy magisterskiej, nagrodzonej pierwszym miejscem otrzyma:

  • dyplom,
  • opublikowanie utworu drukiem przez Organizatora na własny koszt,
  • przekazanie 10 egzemplarzy wydrukowanego utworu,
  • roczne członkostwo Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej.

2) Nagrodami za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca są:

  • dyplom,
  • opublikowanie fragmentów utworu w interdyscyplinarnym czasopiśmie naukowym „Media Biznes Kultura” przez Organizatora na własny koszt,
  • przekazanie 2 egzemplarzy czasopisma naukowego „Media Biznes Kultura” z wydrukowanym utworem.

W konkursie mogą zostać przyznane również wyróżnienia.

Dotychczas nagrody w konkursie Medi@stery zdobyło 18 laureatów, wśród których dominowali studenci z Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, Uniwersytetu Warszawskiego czy Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Nagroda w tym konkursie, to nie tylko duże wyróżnienie w świecie naukowym, ale i swego rodzaju „trampolina” do dalszych zawodowych badań młodych medioznawców.

Regulamin i karta zgłoszeniowa dostępne są na stronie internetowej. Dostępna jest także informacja o wydarzeniu na profilu w serwisie Facebook.

Termin przesyłania karty zgłoszeniowej wraz z załącznikami – do 20 listopada 2020 r.

Organizatorem konkursu jest Instytut Mediów, Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Gdańskiego.

Wszystkie informacje pochodzą ze strony: polformance.umcs.pl

A po więcej propozycji konkursów naukowych zapraszamy do naszej wyszukiwarki!

Kontakt

Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego
ul. Jana Bażyńskiego 4
80-309 Gdańsk
tel. 58 523 42 34
wns@ug.edu.pl
www.wns.ug.edu.pl

Dokumenty

do pobrania