4.edycja konkursu na plakat kampanii społecznej o tematyce bezpieczeństwa drogowego
organizator:Adah Advertising
4.edycja konkursu na plakat kampanii społecznej o tematyce bezpieczeństwa drogowego
4.edycja konkursu na plakat kampanii społecznej o tematyce bezpieczeństwa drogowego
Organizatorzy planują wykorzystać najciekawsze projekty w kampanii typu outdoor. Nadesłane prace będą prezentowane w warszawskim metrze na ekranach reklamowych sieci Infoscreen oraz na billboardach w największych miastach Polski. Organizatorzy dopuszczają możliwość przyznawania dodatkowych wyróżnień i nagród fundowanych przez mecenasów i sponsorów konkursu. Za datę zgłoszenia pracy do konkursu organizatorzy uznają datę
dostarczenia pracy.
Warunki konkursu:
– projekty mogą nadsyłać artyści indywidualni, grupy artystyczne, studia graficzne, agencje reklamowe, uczniowie i studenci szkół artystycznych
– przyjmujemy projekty plakatów, dotąd niepublikowane, w postaci cyfrowej :
• 80 x 120 cm pion,
lub
• 70 x 33 cm (proporcje billboardu) poziom.
Projekty plakatów (gotowe do druku) są przyjmowane na płycie CD lub DVD (pliki PDF, TIFF lub EPS,
fonty zamienione na krzywe). Do płyty można dołączyć mały wydruk poglądowy. Prace będą
otwierane w programie Adobe Photoshop/Ilustrator CS4. Każdy z uczestników może zgłosić
maksymalnie trzy projekty. W konkursie mogą brać udział tylko osoby dorosłe.
Prace należy przesyłać na adres: Adah Advertising, Filtrowa 62 m. 61, 02-057 Warszawa
Informacje pochodzą ze strony www.plakat.edu.pl