Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie17
  • studenci58
  • absolwenci54
  • doktoranci9
  • naukowcy8
  • inni35
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne3
  • literackie14
  • sportowe1
  • artystyczne27
  • naukowe29
  • inne6
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie60
  • międzynarodowe5
  • łódzkie2
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie1
  • warmińsko-mazurskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia14
  • szkoła wyższa5
  • firma13
  • instytucja rządowa6
  • samorząd29
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

16. edycja konkursu fotograficznego National Geographic Polska

organizator:

Burda Media Polska

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
uczniowie, studenci, absolwenci, inni
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 11.10.2020
wartość nagrody: 3000 zł

16. edycja konkursu fotograficznego National Geographic Polska

National Geographic Polska oraz Hydropolis Centrum Wiedzy o Wodzie zapraszają do udziału w 16. edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Fotografie można nadsyłać we wszystkich kategoriach do 11 października 2020 roku.

Burda Media Polska jest Organizatorem Konkursu, w którym przyjmowane będą zgłoszenia w 5 kategoriach tematycznych:

  • ludzie,
  • krajobraz,
  • zwierzęta,
  • fotoreportaż.

oraz KATEGORIA SPECJALNA HYDROPOLIS z trzema tematami fotograficznymi:

  • OCEAN ŻYCIA,
  • MIASTO I WODA,
  • CZŁOWIEK I WODA.

Nie zezwala się stosowania fotomontaży polegających na łączeniu elementów zdjęcia pochodzących z różnych plików lub dokonywania zmian oryginalnej kompozycji zdjęcia.

Zdjęcia należy przesyłać na Konkurs tylko i wyłącznie drogą elektroniczną przez stronę national-geographic.pl.

Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPG. Dłuższy bok zdjęcia powinien mieć nie mniej niż 2400 pixeli. Jedno zdjęcie nie może przekroczyć 10 MB.

W Konkursie mogą wziąć udział wszystkie osoby pełnoletnie posiadające pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby, które posiadają ograniczoną zdolność do czynności prawnych, w tym osoby, które ukończyły 13 lat, a nie ukończyły lat 18, mogą wziąć udział w Konkursie za pisemną zgodą przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. Zgoda przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego, w przypadku Uczestników posiadających ograniczoną zdolność do czynności prawnych, powinna obejmować również zgodę na postanowienia niniejszego Regulaminu oraz na warunki licencji na korzystanie przez Organizatora oraz Partnera ze zdjęć nadesłanych przez Uczestników.

Aby wziąć udział w Konkursie należy zalogować się na stronie internetowej. Zdjęcia do 5 fotograficznych kategorii konkursowych należy zgłaszać również na wyżej wymienionej stronie internetowej. W celu udziału w Konkursie Uczestnik jest zobowiązany zarejestrować się w serwisie, akceptując Regulamin serwisu, wskazać swój adres e-mail,który umożliwi Organizatorowi i/lub Partnerowi kontakt z Uczestnikiem w sprawach związanych z realizacją Konkursu, anonimową „Nazwę użytkownika” (pseudonim), hasło, które w połączeniu z„Nazwą użytkownika” pozwala na korzystanie z serwisu.

W celu przesłania zdjęć do Konkursu należy uzupełnić swoje dane poprzez wypełnienie wszystkich wymaganych przez Organizatora pól formularza znajdującego się na stronie, czyli podać: imię i nazwisko, adres e-mail,numer tel. kontaktowego, adres zamieszkania, datę urodzin.

Każdy Uczestnik może przesłać do 5 fotografii w każdej z kategorii tematycznych. W kategorii „Fotoreportaż” – fotoreportaż na dowolny temat powinien składać się z minimum 5, a maksimum 10 zdjęć. Każde zdjęcie musi posiadać: tytuł, opis zdjęcia w tym miejsce zrobienia zdjęcia, rok, w którym zostało wykonane zdjęcie.

Spośród Zwycięskich Zdjęć Jury przyzna:

  • Grand Prix Konkursu,
  • 1 miejsce w każdej z 4 kategorii tematycznych oraz 3 w kategorii specjalnej Hydropolis,
  • 1 wyróżnienie w każdej z 4 kategorii tematycznych oraz 3 w kategorii specjalnej Hydropolis.

Zwycięzcy Konkursu otrzymają od Partnera i Fundatora Nagród następujące nagrody:

  • Za Grand Prix Konkursu – czek o wartości 3 000zł
  • 1 miejsce w każdej z czterech kategorii tematycznych oraz w trzech kategoriach specjalnych Hydropolis – czek o wartości 1500 zł

Wszystkie informacje pochodzą ze strony: national-geographic.pl

A po więcej propozycji konkursów artystycznych zapraszamy do naszej bazy.

Kontakt

Burda Media Polska Sp. z o.o.
ul. Marynarska 15 budynek New City
02-674 Warszawa
tel. 22 360 38 00
kontakt@burdamedia.pl
www.burdamedia.pl

Dokumenty

do pobrania