Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie2
  • studenci13
  • absolwenci15
  • doktoranci26
  • naukowcy20
  • inni4
Dziedzina-+zaznacz wszystkie
  • nauki humanistyczne/społeczne9
  • projektowanie/architektura2
  • nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne11
  • prawo1
  • ekonomia/biznes6
  • sztuka/muzyka5
  • literatura1
  • języki obce1
  • medycyna1
  • różne22
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • Turcja1
  • Japonia1
  • Szwecja1
  • Polska1
  • Rumunia1
  • cały świat4
  • Indie1
  • Australia1
  • Czechy1
  • Holandia3
  • Hiszpania1
  • Stany Zjednoczone7
  • Austria3
  • Unia Europejska1
  • Singapur2
  • Nowa Zelandia1
  • Słowacja2
  • Norwegia2
  • Portugalia1
  • Belgia2
  • online1
  • Korea Południowa1
  • Niemcy6
  • Europa3
  • Republika Południowej Afryki1
  • Węgry1
  • Finlandia1
  • Włochy3
  • Wielka Brytania3
  • Francja1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • instytucja międzynarodowa5
  • fundacje i stowarzyszenia15
  • szkoła wyższa14
  • firma2
  • instytucja rządowa10
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Stypendia Fundacji AIAS dla osób planujących karierę w branży gier wideo 2022

organizator:

Academy of Interactive Arts & Sciences Foundation

Rodzaj:
ekonomia/biznes, nauki ścisłe/przyrodnicze/techniczne, projektowanie/architektura, różne
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci
Zasięg:
online, Stany Zjednoczone
termin składania wniosków: 31.05.2022

Stypendia Fundacji AIAS dla osób planujących karierę w branży gier wideo 2022

Misją założonej w 2010 r. Fundacji Akademii Sztuk i Nauk Interaktywnych (Academy of Interactive Arts & Sciences (AIAS) Foundation), jest rozwijanie inkluzywnej międzynarodowej społeczności w obszarze interaktywnej rozrywki kreatywnej i biznesowej, poprzez współpracę, edukację i rozwój zawodowy.

Fundacja AIAS jest filantropijną gałęzią działalności Akademii Sztuk i Nauk Interaktywnych, która została założona w 1996 r. jako organizacja non-profit w celu rozwijania i promocji sztuk interaktywnych.

Fundacja AIAS sponsorowała setki naukowców i podopiecznych, gościła konferencje edukacyjne, zorganizowała pierwszy w branży gier wyścig na 5 km, a także zbudowała wciąż rosnącą bazę mentorów, gotowych pomagać przyszłym pokoleniom liderów branży.

Stypendia wspierają studentów (I i II stopnia), którzy planują swoją karierę w branży gier wideo, a także początkujących profesjonalistów (do dwóch lat doświadczenia zawodowego w branży).

Kandydaci do Stypendium Fundacji AIAS muszą mieć zamiar kontynuowania kariery lub pracy jako początkujący specjalista w dowolnej dziedzinie z zakresu tworzenia gier, w szczególności: sztuki, animacji, programowania, inżynierii, reżyserii gier, projektowania gier, projektowania dźwięku, prawa, marketingu i zarządzania biznesem.

Główne kryteria kwalifikacji:

  • Student studiów stacjonarnych licencjackich lub magisterskich na akredytowanej uczelni w roku akademickim 2021-22 LUB początkujący specjalista (pracujący w branży nie dłużej niż dwa lata).
  • Ukończone 21 lat lub więcej do dnia 8 lutego 2022 r. Jeżeli wiek studenta jest niższy niż 21 lat, musi się on liczyć z tym, że nie będzie mógł uczestniczyć w zajęciach podczas Szczytu D.I.C.E, włączając program mentoringowy.*
  • Kierunek studiów: dowolny.
  • Średnia ocen: minimum 3.3 w skali do 4.0.
  • Kandydaci nie muszą być obywatelami ani stałymi mieszkańcami USA.
  • Instytucje akademickie muszą być akredytowane przez powołane do tego celu organy działające w danym kraju. W przypadku wątpliwości co do akredytacji jakiejkolwiek instytucji akademickiej, Fundacja zastrzega sobie prawo do zdecydowania wg własnego uznania o zakwalifikowaniu studenta takiej instytucji do Stypendium Fundacji.
  • Uprzedni stypendyści nie mogą ubiegać się o stypendium.

Aby złożyć wniosek, należy załączyć poniższe dokumenty:

  1. Dwie strony (maksimum) informacji o sobie, zawierających:
  2. Informację o Twoich studiach oraz jaki może być Twój wkład w branżę gier
  3. Informację o Twoim dotychczasowym doświadczeniu, umiejętnościach przywódczych, charakterze i potrzebach finansowych.
  4. Dwa aktualne, podpisane listy polecające:
  5. Listy polecające muszą być wystawione przez współpracowników lub profesorów z aktualnych studiów, administracji i/lub profesorów, których znasz osobiście.
  6. Listy polecające muszą wskazywać, że Twój potencjał, przejawiający się w Twoim charakterze, pracy czy zdolnościach przywódczych, jest w stanie przynieść branży gier znaczące korzyści.
  7. Do wniosków studenckich należy dołączyć:
  8. Wykaz zaliczeń w wersji online
  9. Zaświadczenie o zapisaniu się na studia
  10. Do wniosków początkujących specjalistów należy dołączyć:
  11. Zaświadczenie o zatrudnieniu

Wnioski mogą być składane do 31 maja 2022 r.

Informacje pochodzą ze strony: www.aiasfoundation.org

Tłumaczenie AS

Sięgnij po więcej zagranicznych stypendiów!

Wspieraj nas w serwisie Patronite.pl – dzięki wpłatom możemy rozwijać ten rzetelny, dostępny dla wszystkich portal edukacyjny o stypendiach!

Kontakt

Academy of Interactive Arts & Sciences Foundation
3183 Wilshire Blvd.
Suite 196 F13 Los Angeles, CA 90010

info@aiasfoundation.org
www.aiasfoundation.org