Wyszukiwarka Staży

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie12
  • studenci95
  • absolwenci71
  • inni10
Branże-+zaznacz wszystkie
  • usługi finansowe27
  • energetyka2
  • stosunki międzynarodowe1
  • farmacja1
  • ekologia3
  • projektowanie graficzne1
  • prawo12
  • HR6
  • organizacje polityczne1
  • medycyna5
  • inżynieria13
  • żywność i napoje11
  • administracja samorządowa2
  • psychologia3
  • kultura i sztuka2
  • marketing i reklama17
  • różne23
  • audyt5
  • konsulting i zarządzanie20
  • edukacja3
  • dziennikarstwo3
  • biologia i biotechnologia3
  • sprzedaż9
  • logistyka14
  • PR i komunikacja2
  • tech. informac.-komunikacyjne5
  • chemiczna3
  • administracja rządowa4
  • IT19
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • bezpłatne7
  • płatne/bezpłatne12
  • płatne81
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie37
  • dolnośląskie13
  • kujawsko-pomorskie3
  • łódzkie4
  • lubelskie1
  • małopolskie8
  • mazowieckie34
  • opolskie3
  • podkarpackie2
  • podlaskie1
  • pomorskie7
  • śląskie10
  • świętokrzyskie1
  • wielkopolskie8
  • zachodniopomorskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia5
  • firma79
  • instytucja rządowa10
  • samorząd4
  • inny4
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

organizator:

PepsiCo

Rodzaj:
płatne
Grupa docelowa:
absolwenci
Zasięg:
ogólnopolskie
Branża:
HR, IT, marketing i reklama, sprzedaż
termin składania wniosków: 16.10.2020
liczba praktyk/staży: 14

Staże PepsiCo dla absolwentów – „Dare To Do More”

PepsiCo oferuje staże dla absolwentów w programie „Dare To Do More”. Nowa edycja startuje już 1 września 2020 roku, a absolwenci rozpoczną staże w styczniu 2021 roku.

Kandydaci mają za zadanie stworzenie własnego unikalnego procesu, produktu spożywczego lub napoju, lub zmodyfikowanie istniejącego produktu PepsiCo, a następnie zaprezentowanie go liderom PepsiCo i wyjaśnienie, w jaki sposób wprowadzą go na rynek. Osoby, które przejdą do etapu finalnego zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w programie rozwojowym dla absolwentów.

W tegorocznej polskiej edycji wyzwania kandydaci powalczą o jedno z 14 miejsc w dwuletnim programie stażowym w następujących działach PepsiCo: marketing, finanse, HR, obsługa klienta i logistyka, IT oraz dział zakupów globalnych. Zadaniem uczestników będzie zaproponowanie nowego trendu w branży spożywczej, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji.

Oparta na idei grywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni, a jej celem będzie wyłonienie młodych osób, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Wybrani kandydaci zmierzą się również ze sobą i będą walczyć o trzy główne nagrody podczas finałów europejskich, które odbędą się w Barcelonie w Hiszpanii, gdzie spotkają innych finalistów z regionu.

Oprócz Polski program dostępny będzie w kilku innych krajach europejskich, w tym we Francji, Wielkiej Brytanii, Grecji, Serbii, Rumunii, Turcji oraz na Litwie. Tegoroczna edycja wydarzenia, rozszerza się z ofertą pracy z trzech zespołów do dziewięciu: Digital / eCommerce, Insights, Commercial / Sales, Supply Chain / CS&L, Global Procurement, Agro Procurement, Finanse, IT i HR. W porównaniu z rokiem 2019 PepsiCo oferuje trzy razy więcej miejsc do objęcia w całej Europie.

Etap I: Zapisy + zgłaszanie pomysłów – do 16 października 2020 r. Rejestracja kandydatów dostępna jest pod adresem: daretodomore.pepsico.com