Wyszukiwarka stypendiów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie67
  • studenci34
  • absolwenci6
  • doktoranci5
  • naukowcy3
  • inni3
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • naukowe92
  • inne10
  • sportowe33
  • artystyczne37
  • socjalne17
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie22
  • międzynarodowe3
  • dolnośląskie10
  • kujawsko-pomorskie2
  • łódzkie5
  • lubelskie6
  • lubuskie1
  • małopolskie4
  • mazowieckie6
  • opolskie2
  • podkarpackie3
  • podlaskie4
  • pomorskie9
  • śląskie5
  • świętokrzyskie2
  • warmińsko-mazurskie2
  • wielkopolskie13
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • fundacje i stowarzyszenia16
  • szkoła wyższa5
  • firma7
  • instytucja rządowa7
  • samorząd65
PLANOWANE
ARCHIWUM
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Stypendium naukowe dla najlepszych uczniów 21 Społecznego LO w Warszawie

organizator:

.

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
uczniowie
Zasięg:
mazowieckie
termin składania wniosków: 24.11.2009

Stypendium naukowe dla najlepszych uczniów 21 Społecznego LO w Warszawie

Warunki aplikacji

Stowarzyszenie Sztuka Edukacja Promocja jest właścicielem 21 Społecznego Liceum Ogólnokształcącego im. Jerzego Grotowskiego, które prowadzi naukowy program stypendialny dla swoich licealistów.

Warunkami przyznania stypendium:

  1. zaliczenie trymestru w terminie, klasyfikacja ze wszystkich przedmiotów bez ocen niedostatecznych i najwyżej z jedną oceną dopuszczającą
  2. zachowanie co najmniej bardzo dobre
  3. udział w zajęciach pozalekcyjnych (udokumentowane pozaszkolne, np. nauka w szkole muzycznej)
  4. start w olimpiadzie (co najmniej na etapie szkolnym) lub w konkursach naukowych, artystycznych, zawodach sportowych, występach (na etapie okręgowym)

Kryteria oceny

O otrzymaniu stypendium decyduje suma punktów z egzaminu gimnazjalnego i egzaminu wstępnego. Czesne obniża się miesięcznie.

 

Stowarzyszenie Sztuka Edukacja Promocja

ul. Bogusławskiego 20/22

Warszawa 01-923

tel. (22) 663 26 20, 654 35 35

 

e-mail: sztuka-edukacja@sztuka-edukacja.org.pl

www.sztuka-edukacja.org.pl

Kontakt

.
.
.