Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
ul. Koszykowa 86
02-008 Warszawa
tel. 22 58 44 500
pjwstk@pjwstk.edu.pl
www.pjwstk.edu.pl
Konkurs Gra o Indeks
organizator:Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
Konkurs Gra o Indeks
Zadanie konkursowe polega na wytypowaniu liczby całkowitej od 0 do 100. Zwycięzcą dnia zostaje osoba, która jako pierwsza wytypuje liczbę najbliższą 75% średniej z wszystkich wybranych liczb w danym dniu.
Każdy dzień gry rozpoczyna się o godzinie 00:00 i trwa do godziny 22:59:59. Pomiędzy 23:00 a 00:00 będzie obliczana wygrywająca liczba dnia, wynik oraz login zwycięzcy będzie publikowany na portalu. Zwycięzca dnia zostanie dodatkowo poinformowany o wygranej emailem.
Przykładowy dzień gry:
W grze bierze udział 6 osób. Uczestnicy konkursu wybierają liczbę między 0 a 100.
godzina 01:03 – uczestnik „A” typuje: 34
godzina 08:28 – uczestnik „B” typuje: 14
godzina 09:53 – uczestnik „C” typuje: 5
godzina 20:21 – uczestnik „D” typuje: 33
godzina 22:34 – uczestnik „E” typuje: 14
godzina 22:44 – uczestnik „F” typuje: 20
Obliczanie wygrywającej liczby:
suma wszystkich wyników: 34 + 14 + 5 + 33 + 14 + 20 = 120
średnia: 120 / 6 (osób) = 20
75% ze średniej = 20 * 0,75 = 15
najbliższym wynikiem do 15 jest 14, ale skoro danego dnia dwie osoby wytypowały numer 14, wygrywa osoba, która zrobiła to jako pierwsza czyli uczestnik „B”
Harmonogram konkursu:
Pierwszy etap konkursu odbywa się w okresie od 16 marca 2013 do dnia 16 czerwca 2013.
Etap drugi Konkursu o Indeks.
Zwycięzcy dnia z pierwszego etapu mogą przystąpić do drugiego etapu Konkursu o Indeks, który odbędzie się 20 czerwca 2013 o godzinie 13:15 w Auli Głównej Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych, przy ulicy Koszykowej 86 w Warszawie. Drugi etap konkursu będzie przeprowadzony w formie pisemnej (25 pytań – test wielokrotnego wyboru). Test będzie sprawdzał wiedzę z zakresu zarządzania na podstawie zalecanej literatury.
Informacje pochodzą ze strony www.pjwstk.edu.pl