Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie26
  • studenci70
  • absolwenci72
  • doktoranci12
  • naukowcy10
  • inni40
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne5
  • literackie19
  • artystyczne23
  • naukowe38
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe5
  • ogólnopolskie72
  • łódzkie3
  • lubelskie2
  • małopolskie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • warmińsko-mazurskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia26
  • szkoła wyższa3
  • firma9
  • instytucja rządowa11
  • samorząd34
  • inny3
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

organizator:

Filharmonia Narodowa

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 07.09.2011

II Konkurs Graficzny na koncepcję ujednoliconego wizerunku instytucji

Celem konkursu jest opracowanie elementów graficznej identyfikacji wizerunku Filharmonii Narodowej, które pozwolą na zbudowanie spójnej i rozpoznawalnej marki instytucji.

Konkurs ma charakter ogólnopolski i skierowany jest do projektantów i firm projektowych. Składa się z trzech etapów.

  • Etap I – zbieranie portfolio
  • Etap II – odpłatne przygotowanie wstępnej koncepcji
  • Etap III – realizacja zwycięskiej koncepcji

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie PDF na adres: konkurs@filharmonia.pl, które powinno zawierać co najmniej trzy przykładowe projekty materiałów graficznych (afisze, plakaty, ulotki broszury) dla instytucji kultury, w terminie określonym w harmonogramie.

Nagrody:

  • wynagrodzenie za przygotowanie projektów w etapie II – 1500 zł brutto dla każdego uczestnika
  • wynagrodzenie dla zwycięzcy w etapie III – 15000 zł brutto (w tym 1000 zł za przekazanie praw autorskich)

Informacje pochodzą ze strony www.filharmonia.pl

Kontakt

Filharmonia Narodowa
ul. Jasna 5
00-950 Warszawa

konkurs@filharmonia.pl
www.filharmonia.pl