Euromark Polska S.A.
ul. Modlińska 244 A
03-152 Warszawa
tel.: (22) 504 18 60
sekretariat@euromark.pl
www.euromark.pl
Campus Freak Foto Fest
organizator:Euromark Polska S.A.
Campus Freak Foto Fest
Podstawowym warunkiem udziału w Konkursie jest przysłanie zdjęcia lub filmu konkursowego osoby lub zdarzenia, przy czym przynajmniej jedna osoba na zdjęciu/filmie musi mieć na sobie minimum jeden produkt marki „Campus”. Zdjęcia statyczne (sesyjne) nie będą akceptowane do udziału w Konkursie. Uczestnik Konkursu może wysłać nie ograniczoną ilość zgłoszeń konkursowych.
Uczestnik Konkursu, w celu wzięcia udziału w Konkursie, zobowiązany jest do wypełnienia zgłoszenia konkursowego i zamieszczenia zdjęcia/filmu na stronie umieszczonej pod jednym z adresów www: www.campus.com.pl, www.campusfreakfotofest.pl, www.campusfff.pl, www.campusfotofest.pl.
Uczestnik Konkursu wypełniając zgłoszenie, udziela nieodpłatnej licencji na korzystanie ze zdjęć/filmów biorących udział w Konkursie Organizatorowi Konkursu na całym świecie, na następujących polach eksploatacji:
- Uczestnik Konkursu wypełniając zgłoszenie, udziela zgody na rozpowszechnianie swojego wizerunku znajdującego się na zdjęciu/filmie, oświadcza, że posiada prawo do wykorzystywania wizerunku osób trzecich będących na zdjęciach/filmach zgłoszonych przez autora do konkursu na czas nieokreślony w dowolnej formie w szczególności w publikacjach drukowanych i elektronicznych, materiałach handlowych, a także w celach reklamowych.
- w zakresie utrwalania i zwielokrotnienia zdjęć/filmów – wytwarzanie każda techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową (w tym m.in. CD-ROM-y, DVD, nośniki magnetooptyczne, poprzez druk oraz urządzenia elektroniczne)
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których zdjęcie/film utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy
- wprowadzanie do pamięci komputera
- prawo do trwałego lub czasowego zwielokrotniania w całości lub części jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, prawo do przystosowania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian
- prawo do publicznego rozpowszechniania, w tym najmu, dzierżaw, użyczenia oryginału lub kopii zdjęć/filmów, w zakresie rozpowszechniania zdjęć/filmów w sposób inny niż określony powyżej – publiczne udostępnianie zdjęć/filmów w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym
- prawo do wykorzystywania w każdy sposób i w każdej formie w Internecie, i innej sieci komputerowej
- wykorzystanie w sieciach wszelkiego rodzaju telefonii i videofonii, w tym stacjonarnej i komórkowej
- zezwalanie na wykonywania zależnych praw autorskich
Nagrodami w Konkursie głównym na najbardziej szalone zdjęcie/film jest:
- wyjazd do AQustrii dla dwóch osób
- aparat Canon EOS 60D
- 2 aparaty PowerShot S95
- 10 toreb Wally 40
- 25 plecaków Semon 40
- 50 czaek Campi
- 100 portfeli Mango
Nagrodami w konkursie na kreatywne zdjęcie/film z produktem marki Campus jest:
- nagroda pieniężna w wysokości 3000 zł
- 2 aparaty Canon PowerShot S95
- 10 toreb Wally 40
- 25 plecaków Semon 40
- 50 czapek Campi
- 100 portfeli Mango
Konkurs podzielony zostanie na kategorie fotografia/film oraz dwa tematy:
- kategoria foto/film freak foto – najbardziej szalone freakowe zdjęcie/film
- kategoria foto/film najbardziej kreatywne zdjęcie/film z produktem marki Campus
Zwycięskie zdjęcia w poszczególnych kategoriach zostaną wybrane poprzez głosowanie w internecie oraz głosowanie członków jury. O zwycięstwie decyduje liczba oddanych na zdjęcie głosów. Głosy uzyskane w internecie stanowić będą 70% całkowitej liczby głosów potrzebnych do uzyskania nagrody, pozostałe 30% stanowić będą głosy jury w składzie: przedstawiciel marki Campus, przedstawiciele firm wspierających Konkurs.
Jury oceniać będzie prace pod kątem:
- zgodności zdjęć z zadanymi wytycznymi konkursu
- kreatywności zdjęć oraz walorów artystycznych
- oryginalności i niepowtarzalności zdjęć
- fantazji i szaleństwa zamkniętego w fotografii
Zwycięzcy Konkursu zostaną wybrani do dnia 15 lutego 2011 r. i poinformowani telefonicznie lub pocztą elektroniczną.
Informacje pochodzą ze strony www.campusfreakfotofest.pl