Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie28
  • studenci70
  • absolwenci72
  • doktoranci12
  • naukowcy10
  • inni45
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • literackie21
  • muzyczne6
  • sportowe1
  • artystyczne30
  • naukowe34
  • inne5
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • międzynarodowe4
  • ogólnopolskie77
  • łódzkie3
  • lubelskie1
  • małopolskie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie1
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • fundacje i stowarzyszenia24
  • szkoła wyższa4
  • firma12
  • instytucja rządowa8
  • samorząd37
  • inny5
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Breast Friends – Przyjaciele od Piersi

organizator:

Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum

Rodzaj:
artystyczne
Grupa docelowa:
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 20.11.2010

Breast Friends – Przyjaciele od Piersi

Ruszyła czwarta edycja kampanii Breast Friends – Przyjaciele od Piersi organizowanej przez Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum i wspieranej przez firmę Roche, Fundację Psychoonkologii „Ogród Nadziei” oraz Galerię Maruna. Tym razem w formie konkursu, którego ideę przewodnią przedstawia hasło: wyraź siebie – wesprzyj mnie.

Zadanie konkursowe polega na wykonaniu w dowolnej technice i z dowolnych materiałów projektu wykorzystania logotypu kampanii  (różowo-pomarańczowej wstążeczki Breast Friends) – jedyne ograniczenie, to aby rezultat można było użytkować i/lub nosić przy sobie. Konkurs organizowany jest w następujących kategoriach:
a) użytkowa (przedmioty służące do codziennego użytku)
b) artystyczna (biżuteria, ozdoby)

Termin składania prac mija 20 listopada 2010 roku.

Prace będzie oceniać Jury w składzie:

* Elżbieta Kozik, Prezes Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum
* Monika Popowicz, Prezes Fundacji „Ogród Nadziei”
* Prof. Ksawery Piwocki, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
* Gosia Grodzka, Galeria Maruna
* Anna Mazurkiewicz, dziennikarka i pisarka
* Anna Żur, Communications Manager Roche Polska

Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród nastąpi podczas uroczystego grudniowego spotkania w siedzibie Stowarzyszenia Amazonki Warszawa-Centrum. Wszystkie prace przesłane na konkurs zostaną wystawione na specjalnej aukcji charytatywnej z udziałem gwiazd polskiej rozrywki, filmu, muzyki i teatru.

Użytkowe wykorzystanie logotypu ma być wyrazem wsparcia dla chorych, ale co najważniejsze – ma przypominać, że istnieje wiele typów nowotworów – w tym HER2 dodatni i HER2 ujemny rak piersi, z których każdy przebiega w inny sposób. Wiedza o tym, na jaki rodzaj raka choruje kobieta pozwala zastosować odpowiednią do danego przypadku terapię, znacznie zwiększając tym samym szansę chorej na przeżycie i wyleczenie.

Informacje pochodzą ze strony www.amazonki.org.pl

Kontakt

Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum
ul.Roentgena 5
02-781 Warszawa
tel. (22) 546 25 86 lub (22) 546 28 97
amazonki@free.ngo.pl
www.amazonki.org.pl