Wyszukiwarka konkursów

Grupa docelowa-+zaznacz wszystkie
  • uczniowie26
  • studenci71
  • absolwenci74
  • doktoranci13
  • naukowcy10
  • inni42
Rodzaj-+zaznacz wszystkie
  • muzyczne5
  • literackie20
  • artystyczne24
  • naukowe39
  • inne2
Zasięg-+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie74
  • międzynarodowe5
  • łódzkie3
  • lubelskie2
  • małopolskie1
  • podkarpackie1
  • podlaskie1
  • pomorskie2
  • warmińsko-mazurskie2
Organizator-+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia2
  • instytucja międzynarodowa1
  • fundacje i stowarzyszenia27
  • szkoła wyższa3
  • firma9
  • instytucja rządowa11
  • samorząd35
  • inny3
Wróć do listy
Ogłoszenie archiwalne

Konkurs marketingowy dla studentów

organizator:

.

Rodzaj:
inne
Grupa docelowa:
studenci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.03.2010

Konkurs marketingowy dla studentów

Wiodąca europejska sieć sprzedaży detalicznej poszukuje studentów z różnych krajów, zainteresowanych udziałem w kreatywnym konkursie marketingowym.

Każdemu, kto pasjonuje się elektroniką użytkową i chciałby rozpocząć ekscytującą karierę w sieci handlowej, będącej numerem 1 w Europie, Grupa Media-Saturn razem z University of Applied Science Ingolstadt oferuje program studiów “International Retail Management”. Studenci z całego świata studiują w Niemczech Retail Management, uzyskują stopień licencjacki w dziedzinie handlu oraz – można wierzyć lub nie –  otrzymują wynagrodzenie z Media-Saturn. Kolejna korzyść wynikająca z programu: studia akademickie połączone są z praktykami w jednym z 16 krajów europejskich, co zapewnia idealną pozycję startową w budowaniu kariery międzynarodowej. Po uruchomienia programu jesienią 2009r., wystartowaliśmy również z kreatywnym konkursem marketingowym dla utalentowanych studentów, aby wspierać szanse budowania kariery w całej Europie.

Na czym to wszystko polega i jak działa? Organizatorzy zapraszają studentów do naszego kreatywnego grona ekspertów. W jaki sposób wspierać i promować program studiów International Retail Management?

Mogą oni namalować obraz, nakręcić film, przedstawić scenkę rodzajową, zrobić zdjęcie lub cokolwiek przyjdzie im do głowy.

Wszystkie pomysły powinny zostać przesłane w formacie elektronicznym najpóźniej do 31 marca 2010 r..
Zostaną one opublikowane na www.international-retail-management.com, gdzie można będzie znaleźć również dalsze informacje.
Najcenniejsze nagrody, jak netbook’i, czy iPod’y czekają na najbardziej kreatywnych mistrzów marketingu.

Informacje pochodzą ze strony http://konkursy.studentnews.pl