Wyszukiwarka konkursów

Organizator -+zaznacz wszystkie
  • szkoła średnia1
  • fundacje i stowarzyszenia25
  • szkoła wyższa10
  • firma8
  • instytucja rządowa8
  • samorząd25
  • inny9
Zasięg -+zaznacz wszystkie
  • ogólnopolskie69
  • dolnośląskie0
  • kujawsko-pomorskie0
  • łódzkie1
  • lubelskie0
  • lubuskie0
  • małopolskie2
  • mazowieckie1
  • opolskie0
  • podkarpackie0
  • podlaskie0
  • pomorskie0
  • śląskie0
  • świętokrzyskie0
  • warmińsko-mazurskie1
  • wielkopolskie0
  • zachodniopomorskie0
Rodzaj -+zaznacz wszystkie
  • muzyczne0
  • literackie13
  • sportowe1
  • artystyczne31
  • naukowe32
  • inne2
Grupa docelowa -+zaznacz wszystkie
  • uczniowie17
  • studenci63
  • absolwenci62
  • doktoranci22
  • naukowcy10
  • dla każdego5
  • inni37
ARCHIWUM
Wróć do listy

Konkurs na pracę z zakresu marketingu internetowego

organizator:

DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Szkoła Główna Handlowa

Rodzaj:
naukowe
Grupa docelowa:
studenci, absolwenci, doktoranci
Zasięg:
ogólnopolskie
termin składania wniosków: 31.07.2019

Konkurs na pracę z zakresu marketingu internetowego

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.

Konkurs jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska.

Sam pomysł, aby IAB Polska przyglądało się pracom z zakresu digitalu, jest znakomity. Z jednej strony my, praktycy tego rynku, mamy wgląd w to, co najmocniej interesuje uczelnie w Polsce i samych studentów. Z drugiej – absolwenci już na starcie kariery zawodowej mogą otrzymać realne wsparcie ze strony środowiska skupiającego branżę i mają ogromną szansę, aby zostać dostrzeżonymi przez potencjalnych pracodawców. To również ich pierwszy nieraz kontakt z DIMAQ, a więc programem certyfikacji wiedzy i umiejętności e-marketingowych.
Kompetencje cyfrowe są, wbrew pozorom, niełatwe do zweryfikowania. Raz, że obejmują wiele specjalistycznych obszarów, dwa – że dotyczą dziedziny szybko rozwijającej się, w której to co dziś najbardziej innowacyjne i nowe, za rok bądź szybciej może pójść w niepamięć albo wyewoluować w nieznanym kierunku. Do tego standardy oceny umiejętności i wiedzy nie były jednoznaczne. W tym kontekście DIMAQ stanowi przełom, bo porządkuje wiedzę, posiada walor uniwersalności i jest bardzo wiarygodny. To, że całej procedurze patronuje najważniejsza branżowa organizacji oraz, że wymaga odnawiania w dwuletnim cyklu – wzmacniają znaczenie rynkowe DIMAQ. Tak z punktu widzenia posiadacza certyfikatu, jak i jego pracodawcy czy partnera w biznesie.

– komentuje Grzegorz Krzemień, wiceprzewodniczący jury DIMAQ UNI, prezes agencji GoldenSubmarine, przewodniczący Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja Internetu jako medium reklamowego. W tym roku otwiera się konkurs także dla autorów prac studiów podyplomowych. Do udziału w nim zatem dopuszczone są prace magisterskie, licencjackie inżynierskie lub podyplomowe zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 1 stycznia 2015 do dnia 31 lipca 2019. Przesłane prace oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą certyfikowani trenerzy DIMAQ.

Nagrody

  • Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
  • Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ
  • Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ z egzaminem DIMAQ

Harmonogram konkursu

  • do 31.07.2019 – zgłaszanie prac
  • 01.08.2019 – 15.09.2018 – I etap – wybór 20 najlepszych merytorycznie prac dyplomowych (w tym przynajmniej 3 prac magisterskich)
  • 16.09.2019 – 03.10.20189– II etap – ocena prac dyplomowych wyłonionych w I etapie Konkursu
  • 03.10.2019 – ogłoszenie wyników

Szczegółowe informacje, regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy dostępne na stronie dimaquni.com

Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie: www.marketing-internetowy.edu.pl

Informacje pochodzą ze strony: iab.org.pl

Kontakt

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska
ul. Puławska 39/77
02-508 Warszawa
tel. 22 415 54 44

iab.org.pl

Dokumenty

do pobrania

DO POBRANIA:

regulamin